piątek, 24 maja 2013

''Na PoCzĄtEk CoŚ o MniE......''

Hey!!! Witajcie na moim blogu!!!.Mam na imię Julia(mój pseudonim-Julietta-Fenek-Wilczek)Mieszkam we Wr♥cku.Jestem przede-wszystim dziwna(bardz♥♥)ale także żywiołowa(troszkę z ognistym temperamentem)energiczna,sprytna,zadziorna,sympatyczna i miła(zależy dla k♥go)z OGROMNYM poczuciem humorku;DDD.Moje hobby to:taniec,rysowanie,jazda na snowboardzie(i ogólnie sport)czytanie,serfowanie na necie i jeszcze wiele innych rzeczy o których nie będę już pisała(np.lubię wkurzać ludzi;;PPP*-*^^).Moje ulubione rzeczy itp./itd.

1.Moje ulubione zwierzaki to;wilki,lisy,psy(a w domu mam psa i chomika)
2.Mój ulubiony kolor;tęczowy
3.Moje ulubione książki i filmy;przygodowe
4.Moi ulubieni aktorzy; wiele NIE DA SIĘ OPISAĆ!!!!^^
5.Mój ulubiony przedmiot;angielski,w--f,plasta(jestem humanistką,a nie mózgowcem)
6.Mój ulubiony dzionek;weekend i piątek i poniedziałek
7.Naj styl tańca;hip-h♥p

                                                          

                                            ....        A TERAZ CZAS NA ZDJĄTKA....


                                                              Wilk-Jam*-*
                                                                    I♥Tęczowy...
                                                          Fenek-Jam 2;)

 
                                                                      I <3 Hip H♥ppp
                                     



     
                                               TO JUŻ WSZYSTKO I ZAPRASZAM DO
                                                         OGLĄDNIĘCIA INNYCH
                                                                POSTÓW!!!!!!!!!
                                           POZDRO<333-ZAPRASZAM DO OGLĄDNIĘCIA INNYCH !!!*-*^^;dd;p
                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz